Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 May 2024 11:23:58 +0300

Tere!

Kuusalu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/06129 
aadressile Harju maakond, Kuusalu vald, Salmistu küla, Kiviaia, Harju 
maakond, Kuusalu vald, Salmistu küla, Kiviaia (Elamu, Biopuhasti) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Soovitakse laiendada olemasolevat hoonet

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26991690>  (menetlus nr: 
432041), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kuusalu Vallavalitsus) või menetleja (MAARJA-LIIS SEPPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister